M M M!

Har haft en skön, slapp kväll. Grejade lite i stallet bara. Bakade sen mina all time favourite kakor: GODISMUFFINS.
Kommer ta slut på två dagar i den här familjen. Typ kladdkakemuffins med chokladkräm på. Ruskigt smaskigt! Inte så hälsosmat förstås...

Den här veckan har vrkligen varit låg. Har ätit både McDonalds, pizza och chinamat ett par gånger om. Ska träffa min hälsocoach imorgon och jag skämms redan nu. Men men, man har väl sådana veckor med och sålänge det inte är varje vecka så är det väl ändå okej tycker jag.

Nu ska jag ut och natta hästarna innan jag lägger mig. Tänkte vara lite hurtig och mocka ELLER ta en kort "komma igång" joggingtur imorgonbitti. Om jag blir av med den dumma snuvan förstås.

Ha det bra och sov gott vänner:)



Mina smarriga muffins (ser godare ut i verkligheten, jag lovar)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill haaaa!!! :P

2010-03-29 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0