Liten återblick

Har ju som sagt varit temavecka den här veckan, är helt mör. Var längesedan jag hade sån här träningsvärk! Puh. I tisdags var vi hela förmiddagen på Hälsostudion och började med en timme spinning, gick direkt in och körde ett core-pass för att sedan dansa afro en timme, snacka om att vara slutkörd efteråt. Gott att duscha.

Efter det gick vi till Stures och käkade lunch, jag åt kycklingpasta, mycket gott, mums.
Sen gick vi ner och spelade bowling och jag spöade skiten ur Tobbe vilket han inte riktigt kunde ta, hihi. Kul;P
Det var också enda gången den här veckan som jag hade på mig vanliga kläder så därför ska jag visa er:)


Såhär taggad var jag innan jag åkte till Hälso. Mycket med andra ord.


Lacktights Gina Tricot 199 kr
Stor T-shirt (ny) Only 149 kr
Kofta Rut m.fl. 149 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0