Låååång dag!

Hejsan.

Har precis kommit hem efter en sjuuuukt låååång dag. Simmade imorse och det gick bra, tränade livräddning och det är alltid nyttigt. Lyssnade därefter i Benny Haag i skolan. Han är en nykter alkoholist som åker runt och kör en monolog om sin uppväxt och sitt missbruk. Mycket bra och mycket gripande. Det fick en verkligen att tänka till. Obehagligt.

Efter skolan åkte jag till jobbet där det var fullkommligt kaos. Det bara vällde i gäster från alla håll och kanter. Stackarna i köket slet som djur men det gick inget vidare om jag ska vara ärlig. Inte för att de var dåliga utan för att det helt enkelt var för mycket att göra.

Nu ska jag äta lite kvällsmat tror jag, har inte riktigt kommit på om jag är hungrig än. Sen ska jag visa er vad jag shopade igår:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0