Kalaskväll

Hejsan hoppsan.

Har precis kommit hem från Linnea, har fått god mat och goood cheesecake och en massa godis förstås! Känner mig sätt uppblåst faktiskt. Trevlig har det varit i alla fall. Har utbildat Bönan i lite modern svensk filmhistoria, t ex talat om att det heter Martin Beck, Gunvald och vem som säger "ska du ha en stänkare?". Sånt måste man ju bara veta!

Nu ska jag nana för det blir till att gå upp tidigt imorgon med. Ska se om det går att sitta upp på Lilleman. Hoppas jag inte åker av, men det gör jag nog inte, han brukar ju vara snäll:)



Här kommer några bilder från ikväll:


Födelsedagsbarnet herself

Jag och Julia fular oss                            Lina och Johanna
(du har en till godo nu antar jag)

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Julia

Som fan!

2010-03-22 @ 11:22:01
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0