21/3

Hallå i stugorna.

Hoppas allt är bra med er.
Imorse var jag uppe med tuppen och red på Läcker'ol! Vi travade till och med på lång lina redan idag och han var riktigt cool. Skönt!

Åkte sedan till jobbet där det var riktigt mycket att göra.
När jag kom hem vid halv åtta fick jag med mig syster min till stallet så vi åkte till ridhuset och red. Var riktigt roligt och Frida lär ha träningsvärk både här och där. Och ont i rumpan förstås:)

Upptäckte dock att hon haltar lite vilket inta var så kul förstås:( Hoppas verkligen inte det är något allvarligt med alla tävlingar och allt som är på G.

Nu är jag ganska så trött så jag ska snart lägga mig. Ska bara äta lite av mammas goda lasange och kolla på lite väskor på nätet, älskar väskor! Typ det bäst som finns. Nästan i alla fall.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0