VILL.SOVA.NU

Hej på er för sista gången idag.
Hoppas ni haft en bra dag.
Min har varit helt okej. Har legat och solat och läst halva dagen, badat med syrran och så har TjockisFiffi fått lite massage så nu är det dags att börja rida:) Äntligen!

Nu på kvällen har jag varit och ätit med Katte. Fick det i julklapp av henne men det har inte blivit av förrän nu. Sjukt trevligt att bara sitta och snacka. Vi åt kinamat och det var riktigt gott! MUMMA. Sedan blev det ju friterad banan med sirap och vaniljglass, hur gott?! Var halvvägs genom efterrätten när jag insåg att jag satt och åt glass. Smart med tanke på att jag inte verkar tåla laktos speciellt bra längre. Och mycket riktigt, en kvart senare fick jag kramp i magen och blev alldeles uppspänd och öm. Kalas. JAG SOM ÄLSKAR MJÖLK!!! Jag kommer inte överleva utan det. Och den laktosfria smakar apa, har smakat nu och det är verkligen inte samma sak. Wäääää;( My life's over! (Typ i alla fall)

Jaja, det här inlägget borde kanske gått under kategorin "Dagens I-landsproblem". Fast ändå inte.

I alla fall. Sov sött människor.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Julia

puckonolla, det finns laktostabletter! men jag tror du har IBS, jenny är exakt likadan!

2010-06-29 @ 13:00:57
URL: http://byjuli.blogg.se/
Postat av: Linnea

Arlas laktosfria smakar likadant som vanlig mjölk!

2010-06-29 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0