LOL.

Herregud. Har roat mig en stund med att teckna. Jag suger, det är bara att inse. Inte för att jag är så dålig egentligen utan snarare för att jag verkligen inte har tålamod till att göra färdigt teckningen i lugn och ro. Läser ju Hellomiami lite till och från och den tjejen är ju sjukt grym, men så lägger hon ner X antal timmar på sina teckningar med. Jag vill liksom vara klar efter typ 20 minuter. Här kommer det lilla miffo till pisse som jag gjorde idag. Stackaren är helt skev. Tur att det inte är en riktigt katt, då hade han blivit mobbad.

(Ursäkta kvaliten på bilden. Dags att köpa ny kamera?)


Nu är det dags att sova.
Måste vara pigg och alert imorgon för mamma har fått städmani. Wihoo.
Natti natti på er gott folk.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

det är riktigt roligt när en teckning blir bra. tecknade mkt när jag var yngre. Vad händer på midsommar?

2010-06-25 @ 10:13:20
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0