Lina Pollnows väska

God morgon kära vänner.
Idag har jag varit uppe med tuppen igen. Måste sluta lägga mig så sent om jag ska orka upp i tid, 4,5 timmars sömn är på tok för lite! Kommer ju sluta med att jag ser ut som ett lakan i fejjan.

Igår efter jobbet kom Pollnowski över en stund. Vi satt och snackade och hade det allmänt gött. Efter en stund fick vi för oss att rensa hennes väska (låt mig tillägga att detta inte är gjort på mycket länge och att hon bär halva sitt liv i denna väska).
Såhär såg det ut:

Här följer ett urval av det vi hittade:

19 (!) pennor
6 nagelfilar
6 läppbalsam av olika slag och märken
15 hårsnoddar
24 hårnålar/klämmor
1 recept på grovt bröd
1 balongpotatis
(sån man gjorde med mjöl och balonger när man var liten)
1 ullared T-shirt
9 par örhängen och mycket, mycket mer.

Det är heeeelt galet vad människan bär rund på mycket grejer!
Men vem klarar sig utan hårborste, hårspray, nagellack eller concealer en hel dag liksom?



Vi tyckta faktiskt att vi var rätt duktiga som rensade i väskan, tills vi insåg att det typ inte var någon skillnad före och efter vi rensade. Jag menar, man behöver ju fyra olika läppbalsam och sjuttioelva pennor.

Kommentarer
Postat av: Katte

Precis! Fyra är ett minimum om du frågar mig! ;) hehe.. Jag som trodde jag hade mkt i in väska!

2010-06-03 @ 08:48:56
URL: http://ayudame.blogg.se/
Postat av: Karin

haha. de är så fruktansvärt kul o rensa någons väska om man inte har gjort de på länge xD hahah.

2010-06-03 @ 09:13:35
Postat av: Linnea Leyton

Galet! Du borde lagt upp en bild på själva väskan också, och visat hur liten den är! :) Underligt att allt kan få plats...

2010-06-03 @ 11:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0