Lider av något som kallas latmasken...

Japp, har inte gjort ett skit och klockan är redan halv fyra. Har lite dåligt samvete. Har sovit middag ett par timmar så nu är jag lite piggare. Är lite svag i kroppen känner jag dock (kan ju i och för sig bero på att det enda jag ätit idag är fyra chokladbollar...)

Nähepp, nu är det dags att äta något och ta itu med stallet innan helrenovering i duschen, garderoben och framför spegeln inför kvällen väntar. Tjohoo:)




PS: Kom på att jag gjort någonting, jag och pappa har fixat garderoben, så jag tror inte den brakar vilken sekund som helst längre, och det är ju bra:) DS:

Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack:D

2010-06-09 @ 16:06:51
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Katte

Men du har ju alltid varit liite konstig. hehe.. nä. bara skojja. Ut och rida i detta väder är väl inte att vara lat?! Själv har jag stått i sammanlagt fyra timmar och glott på barnen medans de lekt i regnet.. haha. Skitkul :P Slutade först nu, så den där promenaden vid två funkade ju int.. slutar halv fyra imorgon. Kanske kan promenixa en runda efter det?

det ska ju bli sol imorgon.. sägs det.. hehe. Stackars lilla Fiffi, låter inte alls kul att bli knäckt!! Jag har Lydia hela vecka 26.. vet inte om Alva har sagt det.. kjam

2010-06-09 @ 17:06:22
URL: http://ayudame.blogg.se/
Postat av: playmates of sweden

nu blev jag jättesugen på chokladbollar! haha :(

2010-06-10 @ 07:01:14
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0