En härlig dag med flickorna

Hej.

Hemma efter en skön dag i Göteborg. Har shoppat en hel del. Nu får jag verkligen skärpa mig. Har frossat värre än på länge den här månaden. Usch! Älskar att shoppa men hatar att göra av med pengar, får kanske bli morgondagens I-landsproblem?

Vi kikade i alla fall i en massa affärer och hittade bland annat dessa sötnosar på Assecorize:

Hur fina?  Jättefina!
Men sen kom vi på att vi inte är tre år så vi skippade dem.

Käkade lunch på Pizza Hut.

Stört gott men oj va små pizzorna var! Blev inte ens i närheten av mätt så nu ska jag äta igen. (var iofs snart fem timmar sedan så det är väl dags ändå magen kurrar för fullt i alla fall)


Vad jag shoppade får ni se lite senare :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Äsp

Fasiken va snygga vi är :) haha, jag ser sajko ut :P

2010-06-08 @ 22:27:10
URL: http://johannasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0