30:e Juni 2010

Godmorgon människor!

Av någon anledning sov jag till halv tolv idag, fråga mig inte varför. Brukar alltid bli väckt av att någon skriker, smäller i toalettlocket eller klampar runt men inte idag tydligen. Har sovit i 11½ timma, skööööönt!

Nu är det hög tid att äta frukost för snart kommer kusinerna och hälsar på och då lär jag inte få en lugn stund. Har lovat att de ska får rida och har redan ångrat mig. Inte för att det är så jobbigt egentligen utan för att de är överallt och ingenstans så jag är livrädd att någon ska skada sig hela tiden. Som en gammal tant, och de är inte ens mina egna barn. Jösses vad jobbigt det kommer bli att bli morsa, alltid behöva oroa för småttingarna. Det får nog dröja ett tag...

Vi hörs senare i alla fall :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det känns som att jag måste införskaffa choklad alltså ;)



vad gör du idag babe?

2010-06-30 @ 13:08:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Katte

haha.. det är lugnt! inte mig emot att komma till en färdigmockad box :)

Hoppas det gick bra med kusinerna! Känner så väl igen den där paniken. Alla ska ha roligt och ingen ska slå sig!

2010-06-30 @ 13:24:28
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0