Rastvän

Hej på er igen.

Här regnar det gärnet och min "ta det lugnt-dag" har skitit sig kan man säga. Har både dammsugit och veckohandlat idag. Är bortbjuden ikväll men vet faktiskt inte om jag orkar. Är inte riktigt på topp och jag ska ju jobba stägning hela helgen så det kanske är bättre att hålla sig hemma?

Nu sitter jag i alla fall här ensam och läser bloggar och käkar KinderMaxi. Så sjukt gott! Verkligen underskattat. När jag var och handlade köpte jag hem jordnötssmör, blockchoklad, kokos och valnötter bland annat. Blev grymt sugen på att baka när jag stod där i affären. Hoppas bara jag orkar fullfölja mina kakdrömmar någon dag snart...

En liten grej till bara. När jag har rast på kvällarna brukar jag ofta sitta ute på baksidan och kyla av mig lite och allt som oftast får jag sällskap av den här lille góingen:

Vet inte vad han heter (hon?) men jag tror jag tänker kalla honom Gösta. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack snälla <3



så söt!

2010-07-29 @ 19:33:51
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0