Jag hjärta Ron


Den 19:e November 2010 har Harry Potter och dödsrelikerna världspremiär. Lägg datumet på minnet gott folk, det kommer bli grymt. Jag är en Harry potter nerd. Inte på det viset så att jag har en massa spel, dockor, kläder eller låtsaskvastar eller så, utan på det viset att jag läst alla böcker minst fyra gånger var. Böckerna är så äckligt bra, funderar på att läsa dem snart igen, en gång om året är lagom ungefär :P Filmerna är ju helt okej de med och jag lääängtar tills jag får se de sista två delarna :)

Filmernas stora stjärna är dock inte självaste Harry potter enligt mig. Jag har ända sedan första filmen kom ut haft en liten crush på Ron. Stört skön karaktär som gör allt. Här kommer några klassiker:

Hahaha XD De två sista är bara för sköna!


Kommentarer
Postat av: elle

aa verkligen, dansen e mitt liv!:D

vf dansar du inte längre? :/

2010-07-09 @ 21:53:39
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

ron är sjukt gullig ;)

2010-07-10 @ 01:42:17
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Christian Andersson

Här har du en Harry Potter nerd till fast min tre favoriter är Harry och Snape och sen even den snygge Emma watson.



vilken Harry Potter film är din favorit om du vill svara på den frågan?:) såär min mail [email protected]

2012-01-08 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0