Jag hjärta rea

God afton gott folk.

Har bara legat på stranden och slappat idag.
Inte gjort många knop. Var lite duktig och gav mig ut på en löprunda lite tidigare ikväll. Sprang alldeles för fort och gick fullständigt in i väggen efter tre kilometer. Inte så konstigt med tanke på att jag inte tränat någonting sedan fystesterna för en och en halv månad sedan. Det i kombo med att jag var fullt medveten om att jag sprang för fort, tja, då får man helt enkelt skylla sig själv.

Hade ett ärende inne i stan i förmiddags och då kunde jag ju inte låta bli att kika lite. och som ni vet så är jag ju hopplöst svag fö snygga rea-kläder.
Det här kom jag hem med:

Linne Pace (JC)

Väska Danish Design Lemon Drop collection

Väskan har egentligen bara varit på lagning men jag passar på att visa er den nu med, för jag älskar den.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0