Falsterbo pics

Vi startade gårdagen klockan kvart i sju, begav oss till Falsterbo Horse Arena för att kolla på Lollo, min barndomsvän som varit så duktig och kvalat till tävlingarna. Allt gick kalas i första klassen och hon slutade trea.

Efter tävling och prisutdelning drog vi till stranden där vi höll på att blåsa bort. Dock väldigt behagligt i vattnet, så länge man stannade där...


På kvällen for vi till Malmö för övernattning på St. Jörgens.Vi fixade oss lite efter den varma dagen och gick till Jensens Böffhus för trerätters.Kunde helt seriöst rullat hela vägen till hotellet om någon bara puttat på.

Min fina klänning kommer från Gina Tricot

Idag blev det fler tävlingar och lite hästshopping innan det var dags att bege sig hemmåt. Solen har gassat nästan hela dagen och jag fick gå till bilen och byta om för jag höll på att bli grisrosa över hela axlarna. Bäst att ta det försiktigt!


Nu är det dags att titta till hästarna och rota fram jobbkläderna för imorgonbitti klockan 06.30 ska jag stå utanför dörrarna på Donken. Semester is over, work resten av sommaren. Hur pepp?

Nattinatti gott folk.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

haha ja men visst var det ett seriöst schema! :P

och simon blev riktigt glad för kortet och presenterna som tur var. ;)



Vad härliga bilder! :D

2010-07-04 @ 22:24:51
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Katte

den där efterätten såg inte helt fel ut! ;)

Jobba bör man.. annars dör man. Eller, man blir fattig och dör av svält. Ursäkta min sjukt dåliga humor. Ha en skön vecka så hörs vi! kram

2010-07-04 @ 22:37:18
URL: http://ayudame.blogg.se/
Postat av: ONLINE DRAMA

Jag har varit i Falsterbo över dagen en gång, det är så sjuuukt vackert där :-)

2010-07-05 @ 08:57:51
URL: http://onlinedrama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0