Ändrade planer

Blev lite muppigt där i eftermiddags när vi skulle åka så det slutade med att hela altet blev inställ. Haha, vilken fail. Jaja, så kan det gå. Vi får ses en annan gång helt enkelt :)

Åkte i alla fall till Niklas och sedan plockade vi upp Karin och åkte och köpte godis. Kollade på Ondskan och tjötade, riktigt gó kväll :)

Kan ni gissa vad Karin skrattar såhär mycket åt?


Haha, läser ni detta inlägg lika sent som jag jag skriver det så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för följande videoklipp, det är sjukt irriterande. Men jag bara måste: Check it out

VARNING!
Har man hört den ett par tre gånger blir man helt seriöst dum i huvudet.


Nu är det väldigt mycket dags att sova som ni ser på klockan. Kan hända att jag behöver vara pigg och social imorgon och då ska jag se till att vara det med :)

Godnatt på er.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Karin

haha. så stört roligt ju! :D haha

tack för en go kväll.

2010-07-19 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0