Aftonmys

Gó kväll på er.

Hoppas ni haft en bra dag, min har vairit fin:)
Har precis varit ute och ridit en sväng och gissa om det är skönt att vara tillbaka i sadeln igen!
Kollar på Not Another Teen Movie och äter muffins med lillebrorsan. Mys! Var riktigt längesedan jag såg den filmen. Vet inte om jag tycker om den egentligen men det är ju en klassiker. puss och kram min goa vän :):)Vilken är er favvo teen-movie? Finns ju en del att välja på. She's the man, Never been kissed, Bring it on, 10 orsaker att hata dig, American Pie och många, många fler.

Har satsat 3-2 till Tyskland i matchen men sist jag zappade så stod det 0-0 så än så länge ser det ut som om jag förlorar det vadet. Rackarns, priset är ju så bra! Kan inte avslöja vad det är men håll alla tummar ni har för min skull!

Nu är reklamen snart slut så det är dags att bänka sig i TV-soffan igen.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: d/

är filmen bra? :)

2010-07-07 @ 21:29:30
URL: http://kinesolibanes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd hörru... Förlorade du pengar nu då :P? Forza españa!!!! ;) <3

2010-07-07 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0