9:e Juli 2010

God eftermiddag folket.

Hoppas det är bättre med er än med mig. Har pinat mig igenom nästan hela arbetsdagen med värk i hela kroppan. Hjärnan är verkligen inte med och nu har jag äntligen fått komma hem efter att Ängeln Sara gått med på att stanna ett par timmar längre. Är så sjukt tacksam att sådana människor finns :) Är helt utmattad och hoppas verkligen att jag är piggare imorgon. Pallar inte vara sjuk för jag har ju så mycket härliga planer de närmsta dagarna!

Nu blev det väldigt gnällig här visst... Ska ta en dusch, köpa godis och krypa ner i sängen och göra absolut ingenting resten av dagen. Som jag längtat.

Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0