24:e Juli 2010

God eftermiddag där.

Galen dag på jobbet idag. Mitt hjärta värker helt seriöst. Borde det göra det när man lnappt är 20 år? Jaja, nu ska jag inte gnälla på det.

Vet inte riktigt vad osm händer här idag, om något händer ens men det lär jag väl märka. Här kommer i alla fall lite bilder från PINK igår. Stört bra! Galet. Otroligt skicklig artist och min stora fråga är: Hur kan man skutta runt och dansa på det sättet och ändå sjunga så otroligt bra? Hur?




Ja, Pink är faktiskt i bollen och springer likt en hamster runt på publikens höjda händer.

Allt som allt en galet bra kväll förutom att jag höll på att somna på vägen hem. Men syrran såg till att hålla mig vaken :)

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Sissi

sV; eller hur :)



roligt det såg ut!

2010-07-24 @ 19:35:52
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0