21:a Juli 2010 (igen)

Ja, jag trodde det var 21:a Juli igår. Jag gick runt hela dagen igår och var lite småkinkig för att ingen grattade mig på namnsdagen, haha. Värt.

Kom precis hem efter en riktigt nice gårdag. Lyckades åka longboard, putta på, svänga och stanna själv, utan att slå ihjäl mig. Fantastiskt. Sen att det inte gick så fort är en annan femma... Haha, kul var det i alla fall :) Såg Pearl Harbour med och det kom faktiskt bara några enstaka tårar, framsteg mina vänner, framsteg.

Får se lite vad som händer idag, är sjukt seg men piggnar nog till lagom tills det är dags att lägga sig, som vanligt :P

Hoppas ni får en fin dag folket.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0