14:e Juli 2010

Sen uppdatering här idag. Blir så för oss stackare som jobbar och sliter :P
Närå, ska inte klaga. Håller ju på att utbildas av Anna på mitt jobb och idag bestämde hon sig för att gå hem halv elva så jag fick klara resten utav dagen själv. My God va vimsig jag blev. Men Birgitta och Micke fanns till hands om det blev problem, skönt. Klarade mig i alla fall ganska fint om jag får säga det själv :)

Hoppas ni haft en bra dag :)

Nu ska jag snart iväg till fina Johanna Asp som ställer till med 20-årskalas! Wihoo:) Det blir mat och föris hemma hos henne och sedan bär det av mot Onsdagsklubben där man alltid stöter på en massa trevligt folk. Ser verkligen fram emot kvällen :) Är ledig imorgon med vilket känns skönt så jag kan sova ut ordentligt.

Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0