10:e Juli 2010

God morgon.


Är väl bara jag som är uppe såhär "tidigt" en lördagsmorgon. Kan tänka mig att alla ni andra var ute långt in på småtimmarna i den ljusa sommarnatten. Här verkar det inte bli bättre tyvärr :( Snarare sämre. Har fått feber och har så ont i nacken att jag tror huvudet vill trilla av, typ som när man tappar en tand, förutom att det inte gör lika ont. Jag skulle ha träffa Cissi och Karin ikväll ju! Cissi som ska på långsemester på Måndag, skit! Jaja, är bara att gilla läget och hoppas att det blir bättre snart :)
Hoppas ni får en fin lördag människor :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: a.l.

nnaww krya på dig Uppe var jag åsså vid tio =)

2010-07-10 @ 11:43:59
URL: http://avatarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0