Lördag

Hej.
Igår var jag och mamma på Gbg Horse show och det var kanon. Köpte ett par jättefina ridstövlar och som jag har letat! Dom sitter riktigt tight men jag har gått med dom inne halva dagen så nu börjar det bli bättre. köpte även lite annat smått och gott på mässan som alltid är grym i scandinavium.
Idag hade jag sovmorgon och har inte gjort många knop. Har bakat en tigerkaka och lagt undan min tvätt, annars har jag mest slappat. Familjen Holst kom hem till oss nu på kvällen och vi käkade räkor och kollade på Melodifestivalen. Det var den bästa omgången hittills enligt mig men det var synd att Sibel åkte ut, hennes låt var bra tycker jag.
God afton.

Kommentarer
Postat av: Katte

håller med! =)

2010-02-28 @ 13:41:01
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0