Goder afton

Har slavat och slitit, städat och skurat hela eftermiddagen för att mamma ska ha "dammiddag" under kvällen. När jag kommer hem är alla ganska glada och skrattet ekar i hela huset. Jag och resten av familjen ska snart försöka sova, vi får se vem som lyckas bäst...

Har varit med två gamla barndomsvänner ikväll och det har varit riktigt roligt, vi ses ju inte så ofta nuförtiden eftersom alla är så uppe i sitt. Käkade kinamat och kollade på Let's dance. Älskar det programmet. Jag önskar jag vore känd enbart för att få vara med i Let's dance, helt ärligt. Man blir så äckligt glad av att dansa och att dessutom få lära sig en massa balla pardanser så får man ju ha på sig sjukt fina klänningar! Kan inte bli bättre.

Mamma har som tidigare nämnts dammiddag ikväll och hennes kollega Jessica ska sova över här inatt så jag och lillsyrran delar på min säng inatt. Tänkte det skulle bli lite mysigt att ligga och snacka med datorerna i knät men eftersom internetuppkopplingen suger på mitt rum fick jag ryck och gick ut till allrummet istället, så lyckat blev det!
Min söta lillsyrra:P





Lollo och Malin




Satt även och kollade på lite gamla bilder och hittade denna härliga:
Får total sommarabstinens när jag tittar på den! Den är tagen hos Pollnowski en sensommarkväll och det var en av de vackraste kvällarna på hela året. Minns det så väl.
Jag har nog lite sug efter sommar och sol, eller vad tror ni?
Först bikiniköp och sedan det här.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0