Fika

Igår snöade det galet mycket, mysigt men lite jobbigt eftersom jag bor ute i skogen. Var i alla fall på stan en sväng och fikade med brudarna, var längesen vi var allihop, mys! Johanna är hemma och har lov veckan som följer så jag hoppas på att se henne någon mer gång:)
Gick och jobbade efter fikat, var rätt lugnt, alla höll sig hemma antar jag, klokt. När jag slutade vid elva gick jag hem till Johanna en stund där de andra var. Åt godis, snackade och tog det allmänt chill. Höll på att inte komma ut från min parkering för all snö men det gick precis, puh! Tog riktigt lång tid att åka hem dock, men man ska köra försiktigt!

Köpte även en ny telefon, blev någon billig skit från SonyEricsson men den duger gott för mig, slide är det med, me like!

Lite bilder från igår:




Hittade även typ hundraåttio (liten överdrift men ändå) olika tablett/tuggummipaket i Linneas väska. Att läsa på högskola måtte vara tråkigt om det roligaste man har att göra under föreläsningarna är att äta tabletter med laxerande effekt.


Kommentarer
Postat av: Julia

2010-02-21 @ 01:28:11
Postat av: Julia

Okej, nu är du dödens död!!!

Hahahah vilka jävla bilder :S

Fyyyy Johanna! :P

2010-02-21 @ 01:29:39
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0