Dagens outfit

Idag har vi varit i Borås och delat ut enkäterna till vårt projektarbete, ska bli spännande på tisdag att gå igenom allt och se hur resultatet blir!

Efter det hade jag matteprov och jag hoppas verkligen det gick bra! Förra gick ju sådär så jag vill helst lyfta mig lite den här gången.

Ska till Dennis och sova ikväll för min träning är inställd p g a all snö, inte så kul om ridhuset rasar in:S

Nu ska jag ut i det vackra vädret (ja för tänk att solen skiner!) och rida innan jag åker hemifrån igen.

Ha det kalas.


Dagens outfit:

Halsband: Snö of Sweden
Tunika: Gina Tricot
Kavaj: Sicko Nineteen
Grå jeans: Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Katte

sjukt snygg kavaj! =)

2010-02-26 @ 14:34:21
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0