19/2

Hej.
Syster mina har haft datorn men nu är den äntligen hemma igen.
Gårdagen var rätt soft, var hos Dennis lite först och åkte sen hem och red. Därefter bar det av mot jobbet där inget speciellt hände, förutom att det började läcka in från taket i och för sig, det har jag aldrig varit med om förut förstås.
Fick äntligen sålt min mobiltelefon med så nu ska jag skaffa en ny, jippie! Som jag längtat. Ska kanske ta mammas och bara låsa upp den, annars har jag tittat på en annan billig SonyEricsson på NetOnNet.
Härligt med all snö förresten, det enda jag är lite tjurig på är att jag inte kom upp för backen igår kväll, skit. Försökte två gånger men till slut fick jag ge mig. Nu ska jag ut och putta loss bilen.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Katte

Lycka Till!

2010-02-19 @ 22:55:54
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0