16/2 (tror jag)

Hej igen:)
Sitter här och pillar med bloggen, tanken är att den ska få en lite fräshare design, men det verkar som om den inte riktigt vill:( Men det löser sig nog.
Hade jättetrevligt igår med brudarna och Lina stannade ända till ett inatt vilket känns idag eftersom jag var uppe rätt så tidigt. Jag fick vis Julia hur man fixar en egen header (även om min är lite B eftersom jag inte har fotoshop) och det var ju helt otroligt att jag kunde något om datorer som inte någon annan kunde! Känndes ungefär som stackars Ben (tror han heter så) i National Treasure när han vet en grej om historia som inte de andra vet, han ser så glad ut då:) Sötnosen!
Nu ska jag ner och äta lite lunch och baka någonting, jag älskar att baka! Och äta tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Katte

Vad duktig du e! =) Du kan ju få pilla lite med min header, jag har fortfarande inte fått tummen ur att fixa till den. Tålamod är verkligen inte min starka sida när det gäller datorer!! hehe

allt fint annars?!

2010-02-16 @ 22:44:37
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0