15/2

Godmorgon på er!
Har precis varit i stallet och ridit, känner mig hurtig som är klar med det redan tio i elva på förmiddagen. Är så härligt med all snö, älskar när det är riktig vinter!
Längtar något grymt mycket till i eftermiddag för då ska jag till frisören och färga håret. Tjohoo! Jag hoppas verkligen det blir bra, har längtat så. Har typ alltid kört med hemmafärgning och det brukar oftast bli bra men det sista har det blivit helt knas så nu får det vara slut med sånt för ett tag. Frisörerna är ju ändå de som är proffsen. Lägger givetvis upp före- och efterbilder ikväll. Gud va spännande (tycker jag i alla fall, såklart)!
Tjingeling så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0