PS. Jag har vätskebrist

Goafton på er i sommarnatten. Eller, borde jag kanske säga godnatt? Men då låter det som om jag säger "hejdå, dags att sova" typ. Jaja.

Har vart ute och sprungit med Andreas idag. Tog ett varv runt bergen och det gick lite lättare idag. Fortfarande sjukt svårt att få ut all luft men det kommer väl. Efter det drog vi till Playan och badade och sen blev det film hos honom. PS. I love you. Sjukt bra film, se den, ni som inte sett den. Sorglig, mysig, romantisk, varm, oförutsägbar. Känslorna åker verkligen berg- och dalbana and I love it!

Nu sitter jag här med huvudvärk (man ska dricka ordentligt när man har varit ute och sprungit, jag vet) och äter kalla pannkakor. Yummie! Dags att sova nu dock. Syrran skulle tydligen släpa med mig till Allum imorgon, får väl se om jag känner för att vara en snäll storasyster eller en tråkig...



Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Katte

Sjukt bra film! Roligt med en filmversion som gör boken rättvisa :)

2010-08-06 @ 10:10:34
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0