Karate Kid

Goafton på er gott folk.

Har precis kommit hem efter en till början otroligt seeeg daaag. Känns som om jag varit på jobbet ett par dygn typ. Men efter jobbet började det roliga :) Jag och Karin var och såg The Karate Kid och efter det hängde jag (sov mest...) hos Andreas en stund och nu ska jag alldeles strax sova. Sovmorgon imorgon, wiiihooo! :D


Gå och se den. Grymt bra och sevärd film. Innehåller alla klyshor, ljudeffekter och stunts man kan vänta sig av en sån här film och ändå är den så otroligt mysig, varm och cool. Snygga slagsmål och mycket tänkvärda tankar.  Och Jaden sen! Om några år vill jag gifta mig med sötnosen. Se den! Det är en order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0