Dagens bildbomb

Hemma igen efter en lång men härlig dag. 54 mil slutade det hela på.
Har kört runt hela Vättern med lite stopp på olika ställen, riktigt mysigt :)

Bilen på väg



Hjo






Karlsborg


Vadstena



Gränna





På väg hem

Haha, sista bilden föreställer mig och Andreas som desperat försöker andas in lite frisk luft efter pappa lagt av en brakare. Haha, bilsemester all in XD



Hoppas ni haft en bra dag allihopa!
Nu är det dags att ta en dusch och sedan sova. Ridning med gamla goa vänner imorgon :)
Sov gott på er.
Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack ska du ha! :D

2010-08-04 @ 00:57:47
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Mackan

Ridning med gamla goa vänner... vi får se till så att jag kan räknas med bland dom någon dag. Även om jag nu inte är fachinerad av hästar så måste jag hålla igång mina kunskaper nu när jag "kan rida" med en ritt per år :)

2010-08-04 @ 01:09:51
Postat av: frida

tur att man har charmig lillebror i alla fall...

2010-08-04 @ 17:10:48
URL: http://fridace.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0