8:e Augusti 2010

God morgon.

En fruktansvärt pigg Johanna här idag. Eller inte. Har sovit 3½ timma och i magen dansas det redan hambo på kaffe- och tablettrus. Och jag som var nykter igår, vad får man för det?

Jag var i alla fall med Andreas. Vi åkte och bowlade och SCORE! Jag gjorde mitt livs serie med ett rekord på 196 poäng! 196! Crazy. Jag utklassade i alla fall Andreas och vann till slut med 120, life's good.

Nu ska jag till jobbet. Kommer bli tyst på bloggen här idag. Ska på bio med Karin direkt efter jobbet så man vet aldrig vad som händer. Kommer tillbaka med full kraft imorgon. Ha det så gött folket. Och låt er inte luras av det gråa vädret. Det är varmt och klibbigt ute.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: stylecaaat!

sv, hm. jag gillar inte mitt trägolv xD

2010-08-08 @ 10:42:13
URL: http://stylecat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0