10:e Augusti 2010

Godmorgon på er.

Faktiskt helt okej väder här idag, skönt för jag ska rida. Skaffa mig mer träningsvärk. Sorgligt, måste verkligen komma igång nu. Men jag håller ju på, så det kommer väl.

Händer inte alltför mycket här idag vilket är otroligt skönt. Ska sitta och pilla med musik, fixa massa spellistor till Mp3:n, lär ta ett tag. Men först: frukost!




Hahaha, måste bara visa den här:

"Jag orkar inte blåsa sönder den här. Det funkar med kondomer."

Såg galet kul ut och det roliga är att den blev ännu större innan han gav upp. Fin kvällsunderhållning det:)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha snyggt!



vad är det för musik du lyssnar på idag? (:

2010-08-10 @ 13:56:51
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0