Världens bästa flickvän...

...känner jag mig som nu. Jag kanske kan vara lite grinig och väl tjejig ibland men även jag har mina ljusglimtar. Dennis kommer nämligen om en liten stund och jag håller på att baka scones vilket han älskar (ler självgott för mig själv). Slå den ni!:P

Vi ska bara mysa, kolla på någon film kanske och SOVA. Är så trött. Behöver verkligen bli av med den där retliga förkylningen jag har, ska ringa Ängabo och imorgon och se vad halsprovet visade.


Bleka och obakta men snart så kommer den ljuva doften sprida sig genom huset och då kommer ingen kunna hålla sig från att smaka av dessa delikatesser! (Skämt åsido)


Hoppas ni alla får en trevlig kväll=)

Pussar

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0