Torsdag kväll

Hej.

Känner att humöret skönt en hel del när jag kom hem. Gympan var för*pip* men alla puckon som beter sig som treåringar, sjukt störande. Och med mina kära vänner Karin och Cissi sjuka så var jag enda tjejen. Kul. NOT.
Lite roligt, folk i vår grupp blev ombedda att byta till måndagsgruppen för vi var för många och nu har en hel massa folk slutat och hälften av de som inte slutat kommer inte. Lajban för oss som kommer och ska försöka göra något kul på tio pers.
Sorry, blev lite irriterad bara.
Stannade dock kvar och spelade lite pingis med Rebar och Sonny, jag ägde fett. Har dock kommit på att jag är lite för stark för att spela pingis, skjuter bollen för långt hela tiden...:P

Nu ska jag försöka få lite mat i magen och sedan gå ut till stallet, är sjuk opepp för hon kändes inte allas fräsch igår, men jaja, det får väl gå.

Puss så länge

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0