Myskväll

Hallå igen=)

Nu har jag vart i stallet och duschat. Ridningen gick riktigt bra och jag har inte riktigt lika dåligt samvete för muffinsen jag åt innan.

Nu kommer Dennis strax och myser. Jag tänker se på "Fuskbyggarna", det är så bra, älskar sådana program=) Blir alltid upprörd och sedan rörd, så i slutet när allt blir lyckligt så sitter jag och lipar, men men, sån är jag. Är sugen på scones med, det var längesedan. Ost och kex får det bli! Vi har typ världens godaste vitlöksost med. Mmmmmm...


Mumsfilibabba!


Ha en trevlig kväll=)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

och du var tvungen att nämna din goda vitlöksost....

2010-04-14 @ 23:18:19
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0