Motion? Ja, det behövs ju.

Nu har jag slapat lite, bakat en smarrig kaka som mina älskade klasskamrater ska få imorgon och bokat en tid på Ängabo, nu vill jag bli frisk!

De hade inte tid förrän nästa Torsdag men jag skulle i alla fall få något för den här förbaskade klådan! Har små utslag både här och där. Inte nog med att det är irriterande, man känner sig ju skabbig med:(

Jaja, då var det dags för eftermiddagens motionspass, har inte ridit på flera veckor så det är verkligen på tiden, lär väl få träningvärk. Behöver tighta till magen lite igen så det är väl i och för sig bra. Man tappar magmusklerna kusligt snabbt när man håller upp med ridningen.

God eftermiddag på er!

Kommentarer
Postat av: madde

fin blogg! :D

2010-04-14 @ 17:29:01
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0