Kvällning

God afton kära ni.

Hoppas dagen varit bra.

Har varit iväg med tjockis Fiffi och tränat dressyr. Gick riktigt bra faktiskt, är sjukt trött i magen dock! Men det är bara bra. Beach 2010 here I come!

Har precis kollat klart på Sveriges värsta bilförare, typ det bästa jag vet! Tyvärr var det sista avsnittet idag så nu dröjer väl det ett år innan nästa säsong vilket är synd för jag garvar typ alltid så jag dör när jag tittar på det! HUR KAN MAN VARA SÅ KASS? Det övergår mitt förstånd. Stackars Johanna "vann" och fick hela 40(!) körlektioner innan hon får tillbaka sitt körkort vilket känns helt galet eftersom det åtminstone 10 om inte 15 mer än jag behövde för hela mitt körkort. Galet.


De tre sämsta 2009, så sjukt härlig underhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0