Inspirerande

Hittade just en blogg som var sjukt fin! Hellomiami drivs av en tjej som tecknar och visar mycket av det hon gör i blogget samt ger en massa tips. Tycker verkligen ni ska ta en titt på den för hon är helt fantastisk!




För övrig fikade jag med min kära pappa och bror förut. Medan de åt både bulle och kaka åt jag bara en apelsin, måste säga att jag känner mig lite duktig=) Måste verkligen skärpa mig så det är skönt när det inte känns för jobbigt. Men så fort jag blir frisk och kan börja träna kommer det bli såååå mycket lättare, då blir man inte lika sugen helt enkelt. Längtar!



Ett litet smakprov från Hellomiami:

SÅ SJUKT GRYM! KOLLA IN!

Kommentarer
Postat av: frida

Men shit. Åh. Jag blir alldeles till mig. Det är klart att det är ok. Jag blir skitglad! Tack :)



&kattungarna? Får man käka upp dem? Fan. Dösöta!

2010-04-18 @ 13:23:31
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Katte

Tjenixen! haha, ibland blir det väldigt snurrigt när jag skriver! :P Tackar för upplysningen! Jag menar vågräta.. fråga inte vad jag fick diagonala ifrån.. :P Vi höres om det du!

2010-04-18 @ 17:05:18
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0