God afton

Hej på er.

Sorry för seeeeg uppdatering. Har varit lite mycket på G.
Har haft en bra helg såhär långt. Var på klassfest hos Niklas igår och det var galet som vanligt. Har bland annat lärt mig att jag kan göra masken även när jag är full, intressant. Visar bilder lite senare.

Nu kommer snart Dennis och sen ska vi in till stan och kolla på bio med Mårten och Linnea, en lite dubbeldejt typ, mysigt.

En lite mindre rolig sak är at min syster just nu befinner sig på sjukhuset. Hon gick omkull med Fiffi för en timma sedan och har ont i nacken och huvudet=( Hoppas det går bra.

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Katte

aj aj! Hoppas verkligen det gick bra!! Hälsa henne från mig! kram

2010-04-24 @ 21:29:48
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0