Fin väska och plugg

Goder afton.

Sitter här och försöker skriva min bokrapport om Påven Johanna (grym bok btw) men för en gångs skull kan jag inte koncentreta mig, det är verkligen ovanligt. Är väl lite sliten antar jag.

Hopptränade med Fiffi för första gången efter hältan ikväll och det gick riktigt bra. Hon kändes riktigt fräsch och det är så gött för hon går verkligen från klarhet till klarhet den hästen, blir bara bättre och bättre på det mesta.

Eftersom jag inte kan koncentrera mig kan jag ju lika gärna visa er vad jag pysslar med under tiden:

Just det, kollar i  olika nätbutiker. Hittade till exembel den här snyggingen på Bubbelroom, den kostar dock 2999 kr så den är inte riktigt i min prisklass tyvärr. Men man kan ju alltid drömma=)

Nä, dags att återgå till arbetet, imorgon ska jag till farbror doktorn så jag vill inte vara för trött.

Godnatt på er!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0