Eftermiddagsslapp

Hejsan hejsan.

Nu har jag varit hemma ett par timmar och bara tagit det lugnt.
Skolan var bra, trivs verkligen i klassen och psykologin var superintressant.
Vi pratade om Psykopati och borderline bland annat.

Efter skolan åkte jag och handlade eftersom mamma sitter fast uppe i Stockholm p g a all aska.
Hoppas hon kommer hem snart, inte så kul att sitta där uppe helt ensam=(
När jag kom hem åt jag grillad kyckling med tomat- och fetaostsallad med vitlöksbröd. Inte helt fel.

Nu ska jag snart till stallet och pyssla om lillen.

Ha en trevlig eftermiddag!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Fin blogg! :)



allt bra?

2010-04-16 @ 18:22:58
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0