Äckligt stolt med en hjärna i kaos

God afton på er alla sötnosar=)
Hoppas ni haft en bra dag=)

Har haft en helt okej dag. Började med att springa runt Lilla Färgen imorse (ca 3,5 km) och spelade sedan skogsbränboll med klassen. Jag och Cissi pumpade som värsta amazonerna och vi blev mäkta stolta över oss själva. Jag har sprungit en enda runda sedan i oktoberoch nu sprang jag HELA vägen runt sjön på ca 23 minuter! Wihoooo för den säger jag, det finns hopp=)

Har jobbat med projektet idag med och det går sakta men säkert framåt, ska bli skönt när vi är av med detom en vecka, sluta tänka på all stress och press. Vi ligger bra till i alla fall, och hör&häpna: jag är den positiva i vår grupp just nu, är verkligen inte likt mig men den här klassen lockar fram det allra bästa ur mig=)

Har varit kaos på jobbet men det har ändå funkat rätt smidigt, man kör på liksom. Inga större missöden, alltid något att vara glad över.

Min stackars kompis Karin är sjuk igen=( Det är så tomt utan henne i skolan. Hoppas, hoppas, hoppas hon blir frisk snart!

Tjing så länge=)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0